Forhandler logg inn
Garn

NYHET: Home & Cottage Wool

Fargekart

Gå til fargekart

Fiberinnhold

60 % ull, 40 % akryl

Vekt og løpelengde

500 gram = ca 250 meter

Strikkefasthet

7,5-9 masker i glattstrikk på pinne 8-12 = 10 cm

Anbefalt pinnestørrelse

8-12

Garnfakta

Home & Cottage Wool er produsert av ITPGroup.no
Tåler ikke klorIkke tørketrommelIkke vri plaggetStrykes på maks 110°Tørkes flattTåler kjemisk rens, normal metodeOppbevares liggende

Home & Cottage Wool er et chunky, selvstripende ull-blend-garn til alle typer interiørprosjekter. Nå kan du strikke og hekle kule ting til huset og hytta. Garnet egner seg spesielt godt til alle typer tepper og pledd, mandalaer, gulvtepper og -løpere, store sitteputer og mindre sofaputer, kurver og oppbevaring, seng eller kosehule til husets kjæledyr, sitteunderlag, gyngestoltepper og overkast til stoler og sofaer.

Home & Cottage Wool har en unik konstruksjon med en kjernetråd i akryl som så er omspunnet ull. Dette gir garnet både stabilitet og ekstra styrke.

NB! Velg heklenål, pinner og fasthet etter bruksområde og hva du skal lage. Ting som skal tåle slitasje, som et gulvteppe eller en mandala, bør ha fastere hekle/strikkefasthet, mens et pledd eller en sofa­pute fint kan være løsere og mykere.

Klikk på strikkeprøvene for å se hele mønsteret.

VI GLEDER OSS TIL Å VISE DEG ALT DET NYE OG SPENNENDE

SOM SKJER HOS OSS!

 

Fyll ut skjemaet og meld deg på vår liste

for å bli med på reisen :-)



Vi tar personvern på alvor og behandler dine personopplysninger på en trygg og forsvarlig måte, i samsvar med personvernloven. Les mer om dette i vår personvernerklæring.